Administració de Comunitats de Veïns
Ens encarreguem dels cobraments i dels pagaments de la Comunitat, vetllar pel bon funcionament de la mateixa, atendre posibles reparacions, presentar l’estat de comptes i elaborar el pressupost de despeses ordinaries a la reunió ordinària anual previ acord amb el Sr. President, així com l’assessorament en els temes que afecten la Comunitat.
La Junta General Ordinària la convoquem durant el primer trimestre de l’any, ón presentem l’estat de comptes de l’any anterior.
També presentem el presssupost ordinari per l’any en curs ja que d’aquest, es calculen les quotes trimestrals o mensuals segons acordin els copropietaris que hauran d’abonar durant l’any. Aquesta Junta General és de vital importància ja que és l’òrgan suprem de la Comunitat, en ella s’han de prendre els acords que després el President juntament amb l’Administrador hauran d’executar.
Expliquem això perquè a vegades hi ha la mala percepció que l’Administrador i o el President poden prendre pel seu compte decisions que afecten a la Comunitat, i això no és així.
La nostra filosofia en quant a la gestió de la Comunitat consisteix en que la Comunitat disposi d’un compte bancari on s’han de realitzar els ingressos de les quotes de provisió de fons de tots els propietaris i alhora domiciliar els pagaments que la Comunitat tingui compromesos.
En quant al manteniment de les instal•lacions de la Comunitat, pensem que el que funciona no cal modificar-ho, tot i això si hi ha algun servei del que la Comunitat no està contenta disposem d’un ampli ventall d’empreses de manteniment de tots els àmbits que els podem oferir.